معرفی روش های کسب درآمد

کسب درآمد از سایت کوتاه کننده لینک Opizo

«کسب درآمد از سایت کوتاه کننده لینک Opizo»

Opizo، یک سایت کوتاه کننده لینک و کوتاه کننده متن می باشد که شما می توانید از آن برای کسب درآمد از لینکها و مطالب خود استفاده نمایید. در اپیزو نیاز نیست حتما فایلی را آپلود کنید. شما می توانید از هر لینک یا متن مناسب بازدیدکنندگان خود، استفاده کرده و آنرا تبدیل به لینک اپیزو کنید و بین دوستانتان به اشتراک بگذارید.

در اپیزو به 3 روش می توان درآمد کسب کرد:

1- کسب درآمد از کوتاه کردن لینک:
در این روش، شما با تبدیل لینک سایتهای دیگر یا لینکهای دانلود به لینک کوتاه اپیزو و سپس به اشتراک گذاشتن آن لینک با مخاطبان، کسب درآمد میکنید.
2- کسب درآمد از کوتاه کردن متن:
هرمتنی که برای مخاطبین شما، ارزش مشاهده داشته باشد می تواند برای شما درآمد تولید کند. متن هایی مانند یک قطعه کد برنامه نویسی، یک مقاله یا تحقیق علمی، یک خبر مهم یا تیتر داغ روز و کلا هر متن یا عبارتی که دریافت آن برای مخاطبین شما ارزشمند باشد.
3- کسب درآمد با استفاده از جذب زیرمجموعه:
در این روش، شما با به اشتراک گذاری لینک و بنر زیرمجموعه گیری اپیزو که در پنل کاربری شما قرار دارد اقدام به جذب زیرمجموعه خواهید کرد و 5% از درآمد هر زیرمجموعه را بدون کسر از وی دریافت می کنید.

نکته: اگر صاحب وبسایت یا وبلاگ هستید [مخصوصا سایت دانلود]، تبدیل لینک ها به صورت تکی حتما برای شما خسته کننده است. برای حل مشکل، OPizo امکانی دارد که شما می توانید با استفاده از آن، لینک های مد نظر خودتان را در کمتر از 1 دقیقه تبدیل به لینک های درآمد زا کنید و در هر زمانی که تمایلی به ادامه کار نداشتید با حذف این قابلیت به حالت قبلی سایتتان برگردید.
برای این منظور کافیست در حساب کاربری خودتان وارد شوید و از منوی سمت راست، بر روی لینک "لینک ساز هوشمند" کلیک کنید.
در صفحه باز شده، شما می توانید دامنه هایی که قصد دارید لینک های مربوط به آنها به صورت لینک درآمدزا تبدیل بشوند را وارد کنید. سپس بر روی دکمه "ایجاد و دریافت کد" کلیک کنید و طبق دستورالعمل، کد ایجاد شده را در قالب سایت خودتان قرار بدهید. بعد از قرار دادن کد، تمامی لینک های سایت، تبدیل به لینک های درآمدزا خواهند شد.

امکانات اپیزو:
* روشهای متنوع در کسب درآمد از لینک و متن
* 2 تا 3 برابر کسب درآمد بیشتر از سایتهای مشابه
* تسویه حساب منظم هفتگی و بدون تاخیر
* پنل و امکانات حرفه ای
* بات تلگرام برای کوتاه کردن راحت تر لینکها
* امکان ویرایش لینک و متن حتی بعد از انتشار

مراحل شروع کسب درآمد در اپیزو بصورت زیر می باشد:

1- عضویت در سایت و تکمیل پروفایل و مشخصات حساب بانکی:
برای عضویت در سایت Opizo، روی لینک یا بنر زیر کلیک کنید.

لینک ثبت نام

کسب درآمد از سایت کوتاه کننده لینک Opizo

2- ورود به سایت و تبدیل لینک ها یا متن های مورد نظر به لینک اپیزو
3- به اشتراک گذاری لینک ایجاد شده با مخاطبین یا در شبکه های اجتماعی، سایتهای پربیننده، کانالها و گروهها در تلگرام یا سایر پیامرسان ها و...
4- اکنون به ازای هر بازدید که از لینک اپیزو ایجاد شده توسط شما شود، مبلغی بین 30 تا 40 ریال و مجموعا از هر آی پی در یک روز تا سقف 180 ریال به حساب شما اضافه میگردد.
5- درآمد شما پس از رسیدن به حداقل موجودی 10هزار تومان بصورت اتوماتیک و بدون نیاز به ثبت درخواست در روزهای دوشنبه هر هفته، واریز میگردد.